ttypmadde

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av madeleinelarsson ♥ - 7 oktober 2010 21:45

ska nt sova nu , men blir sista inlägget för dagen . vi hörs mer imorgon :D , godnatt (L) ,hejdå

Av madeleinelarsson ♥ - 7 oktober 2010 19:21

hejhej ;) . nu har jag ny header å design å sånt tyyyp :) . aja , vilken va finast den innan eller den jag har nu ? (av er som har sett innan då ;)  ) .

hih , litet kort tråkigt inlägg (a) , hörs. puss

Av madeleinelarsson ♥ - 7 oktober 2010 17:02

hejjj :D ,  just nu är jag med sötaaaa ellen pellen päron pung(aaaa) .

hihihi  , aja . vi har typ degat vid datan . å sånt , pluus tagit kort , som vanligt !?

hihi ,  aja . kan visa nåra . pluuus ska fixa en ny header idag :D , de gillar vi (a) . aja , bilder kommer nu


 

hahaha XD



 

ellen , hahaha ;D



 

hahaha , loveuu ♥♥



 

HAHA, fan vilken garv !


aja , ska fixa en header nu ;)

Av madeleinelarsson ♥ - 7 oktober 2010 07:09

hah , super dåliii rubrik . menmen , hihi . har precis fixat klart mej för skolan . går t 14.20 , kanske drar hem me ellen . inte säker , aja . vakna typ 4 i morse :?? , men somna om :)  , hihihi , jjao , eftersom inte min usb-kabel å mobil är liite störda så får jag bjuda på  nåra cam bilder då :( ,




hehe  , dagens facelook ( idag ville jag inte vara med på bild ?)


 



 

öhm ?



 

är jag redo för skolan nu ? :)

aja ,men måste dra nu (så jag inte missar bussen) , hörs /MaDeLeInE lArSsOn (a)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

hur ofta läser du min blogg ?
 en gång om dagen
 nästan aldrig
 flera gånger om dagen
 ibland

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards