ttypmadde

Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av madeleinelarsson ♥ - 9 oktober 2010 23:18

heeej igen ?

hihi , är med ellen fotfarande :D , hon slaggar här :)  , aja efter att vi fotade så drog vi ut å daampa :) , hihi ♥  , aja

men vi hörs mycke mer imorgon , haha . ne men vi hörs imorgon ;)


 

söööt ♥♥


 



 


 

jao?


 

hih , sötaast (A)



aja . just nu så sover typ ellen :( , hehehe

seeeeeees

Av madeleinelarsson ♥ - 9 oktober 2010 19:46

jjao , förlåttttt för den dåliga uppdateringen .

men jag å matilda har typ vart ute å haft roligast ( glömmer inte"de där" ;);) )

älskar dej gumman . hiihihi , men vi har typ vart ute hela tiden ;) . hihi , sen när matilda drog hem (vid 5) så kom ellen å vi har typ också vart ute hela tiden tyyyp , hihi , älskar er tjejoooooooor , hihi . glömmer inte dageeeen faaaan :D:D , hihi . aja nu är jag med ellen å vi ska fixa lite saker med rummet (a) , hih . sen blire nog datan ?å knäppa kort ;) , sen typ vene ;p . okej . men hörs senare :)

Av madeleinelarsson ♥ - 9 oktober 2010 14:16

hejhej :),  snart kommer matilda :D , älskar dej gumman ♥ . vi kommer hjha bäst , tror hon kommer nu :D , hihi , men hörs , vi drar å köper godiiis sen  ,puss

Av madeleinelarsson ♥ - 9 oktober 2010 13:14

hhaaaiii , hittar fan  nt mascaran , daaaaaamp '

aso , jag får dddddamp (som vanigt ?)

seeeegt . '


--

Av madeleinelarsson ♥ - 9 oktober 2010 10:04

hejhej , har precis vaknat , hehe . aja idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra , men blir väl att va med nån :) . aja men vi får höras senare .

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

hur ofta läser du min blogg ?
 en gång om dagen
 nästan aldrig
 flera gånger om dagen
 ibland

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards